Po šálku čaje, který si během krátké přestávky vypili v kantýně společně s Martinem, se Brouci vrátili do studia a pustili se do základu další písně P. S. I Love You. Ringo byl atmosférou nahrávání tak ztrémovaný, že nyní už dal Martin jednoznačně přednost Andymu Whiteovi. Ringa nechal jen chrastit na marakas a tamburínu.
„Bylo to strašný,“ svěřil se Ringo později se svými pocity. „Měl jsem za to, že všechno je ztracený. Teď se mnou nejspíš provedou totéž, co s Petem Bestem, myslel jsem si.“
Desky se ocitly na trhu o měsíc později. Na rozdíl od obvyklých reklamních kampaní, které doprovázejí vydání de¬sek hvězd, neinvestovala společnost Parlophone do propaga¬ce ani penci. Aby singl nepropadl a neskončil nepovšimnut mezi spoustou ostatních, zůstalo na Brianovi. Ten nejdříve sám objednal pro rodinný podnik NEMS 10 000 kopií. To samo o sobě stačilo, aby se deska dostala do britských hitpa¬rád, byť zpočátku jen na 49. místo žebříčku v New Record Mirroru. Vzápětí rozjel Epstein velkoryse zorganizovanou korespondenční kampaň nasměrovanou na rozhlasové stani¬ce BBC a Radio Luxembourg. jednoduše do ní zapojil vše¬chny své zaměstnance, a dokonce i jejich rodinné příslušníky. Stranou tohoto humbuku nezůstala ani Brianova matka Queenie, která z dovolené na Mallorce sama napsala několik dopisů, v nichž se v roli ženy v domácnosti dožadovala, aby jí zahráli její oblíbenou písničku Love Me Do. Poté, co se na stolech diskžokejů v Radiu Luxembourg nakupila více než stovka podobných žádostí, které byly z větší části opatřeny razítkem poštovního úřadu v Liverpoolu, dostala se písnička konečně do éteru. O pár dní později ji diskžokej Ted King uvedl i v BBC.
„Bylo to strašný,“ svěřil se Ringo později se svými pocity. „Měl jsem za to, že všechno je ztracený. Teď se mnou nejspíš provedou totéž, co s Petem Bestem, myslel jsem si.“
Desky se ocitly na trhu o měsíc později. Na rozdíl od obvyklých reklamních kampaní, které doprovázejí vydání de¬sek hvězd, neinvestovala společnost Parlophone do propaga¬ce ani penci. Aby singl nepropadl a neskončil nepovšimnut mezi spoustou ostatních, zůstalo na Brianovi. Ten nejdříve sám objednal pro rodinný podnik NEMS 10 000 kopií. To samo o sobě stačilo, aby se deska dostala do britských hitpa¬rád, byť zpočátku jen na 49. místo žebříčku v New Record Mirroru. Vzápětí rozjel Epstein velkoryse zorganizovanou korespondenční kampaň nasměrovanou na rozhlasové stani¬ce BBC a Radio Luxembourg. jednoduše do ní zapojil vše¬chny své zaměstnance, a dokonce i jejich rodinné příslušníky. Stranou tohoto humbuku nezůstala ani Brianova matka Queenie, která z dovolené na Mallorce sama napsala několik dopisů, v nichž se v roli ženy v domácnosti dožadovala, aby jí zahráli její oblíbenou písničku Love Me Do. Poté, co se na stolech diskžokejů v Radiu Luxembourg nakupila více než stovka podobných žádostí, které byly z větší části opatřeny razítkem poštovního úřadu v Liverpoolu, dostala se písnička konečně do éteru. O pár dní později ji diskžokej Ted King uvedl i v BBC.