old music

Tuesday, June 12, 2007

Pro potíže a překážky,

se kterými se museli Brouci vypořá¬dat v každodenním soukromém životě, byly typické i počátky milostného vztahu mezi Georgem Harrisonem a devatenácti¬letou manekýnou a fotomodelkou Pattií Boydovou. George potkal tuto blonďatou dívku svého srdce, nápadně podobnou jeho filmovému idolu Brigittě Bardotové, na sklonku prvního natáčecího dne filmu Perný den na nádraží Waterloo. Pattie, která se už předtím podílela na několika Lesterových rekla¬mách pro televizi, byla jednou z anonymního davu kompar¬sistek, vytvářejících příslovečné pozadí kolem hlavních hvězd filmu.
„Když natáčení první den skončilo, požádala jsem je vše¬chny o autogramy. Teda všechny s výjimkou Johna. Z něho na mne šla hrůza. Když se mi podepsal George, poprosila jsem ho ještě o dva další autogramy pro mé sestry. Napsal své jméno a pod každý podpis připojil ještě dva polibky. Pod ten, který patřil mně, jich dal sedm.“
Na druhý den pozval George rozkošnou zlatovlásku ve slušivé minisukni od Quantové do pojízdného trajleru, který během natáčení sloužil Broukům jako šatna. Chlapci si v něm zpříjemňovali chvíle v pauzách mezi natáčením promítáním různých krátkých filmů.