old music

Tuesday, August 15, 2006

Jeho hudbu jsem nikdy nebrala vážně. Občas mluvil o tom, že napsal tu nebo onu melodii. Tušila jsem, že by mohl být někdy něčím proslulý, ale vůbec jsem si nedokázala předsta¬vit čím. Byl tak jiný a tak originální, že jsem jednoduše nevě¬děla, v čem by mohl vyniknout. Snad jako herec, myslela jsem si tehdy.“
John kupodivu s touhle charakteristikou souhlasil. „Buď jsem musel o peníze někoho pumpnout, nebo je ukrást. Když jsem byl na akademii, neměl jsem ani floka. Tak jsem celou tu dobu žebral. Většinou u takových dlouhovlasých holek, jako byla Thelma. Pravděpodobně jsem měl taky ten krutý humor, o kterém mluvila... Možná že to byl náš způsob, jak ukrýt před ostatníma naše opravdové city. Ve skutečnosti jsem nikdy nechtěl zranit nebo se nějak dotknout někoho tělesně postiženého.“