old music

Tuesday, April 25, 2006

O VYDŘE A SLIVOVICI
Jaro se do okna dívá
na okně kytička bílá
ty jsi má jediná milá
tralalalala je mi do zpěvu
Skřivánek nad polem zpívá
kytička stále je bílá
to proto, že tys má milá
tralalalala je mi do zpěvu
Zalez do nory ty stará vydro
neser se sem a nekaž mi den
zřejmě tě pálí dobrý bydlo
už jsem z tebe unaven
Zalez do nory ty stará vydro
neser se sem a nekaž mi den
kdo je zvědavej ty stará hydro
na ten tvůj xicht vohranej, já né
Podzimní déšť okno smývá
kytička už není bílá
ale tys dál moje milá
tralalalala je mi do zpěvu
Do okna mráz květy vrývá
zas je tu kytička bílá
a tys už navždy má milá
tralalalala je mi do zpěvu
TONČA Z PALMOVKY
Pocem ke mě ty moje milá Tončo
bez tebe to tady neni vončo
pocem ke mě ty moje milá Tončo
bez tebe to kurva nemá spád
Na Palmovce, kousíček vod metra
stojí pěkný zámečnictví
tam v podkrovíčku bydlej tři zámečnice
kdo tam byl, ten víc ví